جنگ کوچک خانگی

از وقتی که میز سفید نقشه کشیم را در اتاق کامپیوتر اختصاصی آقای الف گذاشتم و صاحب "میزی از آن خود" شدم تا به حال جنگ خانگی ساکت و کوچکی در خانه ما راه افتاده است. من مطالبم را پشت کامپیوتر می نویسم. کتابم را در رختخواب می خوانم و تقریبا پشت میزم هیچ کاری نمی کنم. مگر اینکه اول کار طراحی باشم که با دست کار کنم. برای چند ساعت محدود. ولی دوست دارم که میزم سفید و تمیز و مرتب باشد. اما آقای الف انگار که سفیدی یکدست میز وسوسه اش می کند به پارک کردن وسایلش روی آن! البته کاملا با هم تفاهم داریم : او می گذارد! و من بلافاصله برمی دارم و می گذارم روی میز کامپیوتر! احتمالا توجیه او این است که میزی که هر دو نفر ازش ساعتهای زیادی استفاده می کنیم بیشتر مستحق خالی بودن است ولی من هم برای خودم دلایلی دارم. مثلا اینکه این میز به من یادآوری می کند که "من آرشیتکت هستم" یا اینکه ساده تر از آن " من هم هستم!"
***
دیشب تمام راه بلوار شاهین شمالی تا خانه مادرم را فکر می کردم. فکر می کردم به اینکه چقدر جای این هیاهوی زنانه و گفتگوها در زندگیم خالیست. چقدر دلم می خواهد دوباره سر چیزهای بی اهمیت زنانه حرف بزنم و اینکه واقعا چقدر به من خوش گذشت... تقصیر را می اندازم گردن آنها که رفته اند و خاطراتشان مانده است و آنها که هستند و گرفتار بچه های کوچکشان... دیروز برای اولین بار بعد از مدتها چند ساعتی به سینا فکر نکردم و چند ساعتی از سینا حرف نزدم. دوست عزیزم ... خیلی ممنون. خیلی خوش گذشت.
***
دیگر مثل قدیمها وقت نبودنم شیون نمی کند. بدون من می خوابد. بدون من غذا می خورد. اما هنوز وقتی بعد از چند ساعت مرا می بیند توی چشمهایش برق زیبای شادی می درخشد. برق قشنگی که به خاطرش به خانه برمی گردم. لحظه زیبایی که هدیه او به من است.

خانم شین


پ.ن. شرکت شاتل کوفتی با این ای.دی.اس.ال کوفیت. امیدوارم به درک واصل بشی! دقیقا یک ساعته دارم سعی می کنم این چیزهایی رو که نوشتم بفرستم و سرعتت زیر صفره. آی ملت از این لعنتیها سرویس اینترنت نگیرید!!
پ.ن. اول شاتل حالا هم بلاگر مرد!! مثل اینکه امروز قسمت نیست من آپدیت کنما!!
پ.ن. در راستای اینکه یکی از دوستان مطالب وبلاگ منو برداشته و گذاشته توی وبلاگ خودش و هیچ ذکری از هم از من نکرده ، اینو بگم که این از نظر من یعنی دزدی ادبی. خیلی ناراحت کننده است. لطفا این کار رو نکنین. ممنون.
پ.ن. در ضمن این کسی که گفتم تازگیا این کارو نکرده مدتها قبل زحمتشو کشیده ولی من تازه فهمیدم.
پ.ن. اگه گذاشتن با یه اعصاب درست آپدیت کنم!!
پ.ن. برداشت از مطالب این وبلاگ و اون یکی وبلاگم فقط با ذکر ماخذ مجاز است والا توی دلم بهتون فحشای بد بد میدم!! -بسوزه پدر فقدان قانون کپی رایت!!-

Popular posts from this blog

روز بیست و ششم : به غول چراغ جادو بگویید

- نادر شاه شاهان و گذشته های من