یک عالمه حرفهای قلمبه

توضیح واضحات

منوی تولد اول سینا :

نسار پلو
چیکن استرگانف
کشک بادمجان
سالاد اندونزی
سالاد فصل
ژله
میان وعده :
تست کالباس
تست پنیر
پاپ کورن

منوی تولد دوم سینا :
باقالی پلو با گوشت
چیکن استرگانف
سوپ دال عدس
سالاد اندونزی
سالاد فصل
ژله
بازیهایی که برای تولد سینا اجرا کردیم :
کوسن بازی – شبیه صندلی بازی!
استپ شکلک
قطار بازی
نمایش عروسکی دم درازی

بازیهایی که قصد داشتیم اجرا کنیم و نشد :
تلفن بازی
اون بازیی که یکی چشماش رو ببنده و بقیه رو بگیره
مادام یس
کلاه داغ – کلاه دست به دست می شه و موسیقی قطع می شه. هر کی کلاه بهش بیفته باید شعر بخونه
در مجموع تولد امسال سینا بهتر از تولد پارسالش برگزار شد. البته فکر می کنم علتش این بود که بعد از ظهر تولد گرفتم و بچه ها سرحالتر بودند. بعد هم سر غذا کمک زیادی از تهیه غذای آقای الف! گرفتم ... ممنون از همه پیشنهادهای خوب و دوستانی که زحمت کشیدند و دستور غذا دادند که حتما در مهمانیهای بعدی استفاده می کنم.
*
از دوستانی که در نظر سنجی پرشین بلاگ به وبلاگ من رای دادند ممنون. رتبه امسال وبلاگ من ، هفت بوده که بدون جایزه هیچ نچسبید راستش!! بگذریم...

Popular posts from this blog

روز بیست و ششم : به غول چراغ جادو بگویید

- نادر شاه شاهان و گذشته های من